tirsdag den 27. marts 2012

Jeg synes virkelig jeg er så uheldig for tiden....
Igår morges var jeg jo på hospitalet med mit knæ og nu skal jeg have sådan nogle mærkelige piller i en måned, også skal vi se hvad der sker.....
Tog i skole klokken 11 og havde læseprøve, hvor jeg fik 12! Efter det havde vi matematik, hvor vi fik vores færdigheds prøver tilbage, der fik jeg 10! Det var faktisk helt okay :-) Min mor blev virkelig stolt og vil derfor gerne give mig nogle nye stilletter til på lørdag...
Lørdag skal jeg først til konfirmation hos en af mine virkelig gode venner, og efter det regner jeg med at tage til Gizem og Amalies 16 år. Jeg glæder mig <3

Nååår, men mandag eftermiddag ville jeg jo selvfølgelig have noget te.. Og så dum som jeg er, hælder jeg vandet ud over min arm, i stedet for i koppen.. Såå har fået en 2 grads forbrænding.. Er du sindssyg det gør ondt! Det svier og skal hele tiden have en is pose på :-(
Sååå var ikke i skole idag..

Imorgen tager jeg heller ikke i skole, da jeg stadig har virkelig ondt i min arm.... + vi skal alligevel bare til gentofte med parallel klassen og 8 klasse, og have idræts dag. Så jeg overlever nok, ikke at være der!
Ved en 11 tiden kommer Stiine på besøg, da hun skal farve og klippe mit hår.. Jeg tror bare jeg skal have striber, så man ikke kan se min ud groning :-)

Men vi ses alle sammen, i må hygge jer! Håber ikke i er ligeså uheldige som mig.. 2 grads forbrænding, hvad sker der lige??? Hvorfor ikke bare hælde vandet i koppen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar