søndag den 18. marts 2012

Har haft en fantastisk weekend.. Fredag var jeg hjemme hos mine bedsteforældre og spise med min søde familie!
Lørdag morgen tog de til Skagen, i en uge! Og da jeg ikke turde være alene hjemme, kom Andreas halv 10 :-)
Senere kom Mariella, Gizem, Ali, Daniel, Benjamin og Mohammad.. Vi spiste kina mad og købte en masse slik og sådan, såååå vi havde til hele natten.. Senere ringede alle mulige, og spurgte om de ikke måtte komme, og det gjorde de så..
Tror vi endte med at blive, Theis, Nick, William, Emran, Mina, Karoline, Nikola, Laura, Christian, Mohammad, Mariella, Tore, Daniel, Andreas, Ali, Benjamin, Gizem og miiiig!
Ej det var super hyggeligt!
Mig og Mariella have brugte nogle timer på at lave pandekager, såååå, vi kunne få det til morgenmaden idag, da der var et par stykker som sov her! <3
Ej men, alt i alt, har det været en super hyggelig aften! Og her kommer nogle billeder fra i går, i nat og i morges <3











Ingen kommentarer:

Send en kommentar