mandag den 9. april 2012

Har ikke rigtig fået blogget her i ferien, men jeg har haft en skøn ferie! Har været sammen med nogle skønne mennesker og været til nogle fede fester :-)

Julius's konfirmation var super! Jeg savnede helt da jeg blev konfirmeret og vil med glæde blive det igen! Han startede med at åbne gaver. Efter det gik vi til bords for at spise.. Jeg kunne ikke så godt lide maden, men jeg gjorde dog hvad jeg kunne for at spise det. Jeg sad ved siden af konfirmanden <3 <3 <3 Det var virkelig skønt! Og han var virkelig flot! :-)
Der var lejet dj og sådan, så der skulle da selvfølgelig danses en del! Det var virkelig fedt!

Gizem og Amalies 16 års var også super! Der var en masse søde mennesker, og ja.. Det var rigtig hyggeligt!

Emran og Miniks fest i lørdags var også super fed! Der var også en masse søde mennesker.. Men jeg blev måske lidt for fuld... Har nu buler i mit hovede, 1 forstuvet tå, rifter rundt omkring, blå mærker og sådan.. Men ja, sådan kan det gå, når man ikke passer på, hæhhæ :-)
Ej, det var en super fed aften, burde bare ikke havde drukket så meget...

Det værste i denne ferie er nok at skolen starter igen imorgen :-( jeg orker det virkelig ikke! Kunne godt bruge noget mere ferie!!! :-)
Nu vil jeg gå ind og spise noget aftensmad, viii ses venner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar